Σάββατο 28 Μαΐου 2011

Για τρίτη ημέρα χθες οι "Αγανακτισμένοι"


Συγκεντρωμένοι για τρίτη ημέρα ήταν από τις 6 το απόγευμα χθες οι «Αγανακτισμένοι» στην πλατεία Συντάγματος, ενώ κάποιοι από αυτούς έχουν προχωρήσει σε διαμαρτυρία διαρκείας καθώς, παρά τη βροχή, διανυκτέρευσαν επί τόπου σε σκηνές.







Αρκετά μεγάλη είναι η προσέλευση στο Σύνταγμα. Κλειστή λόγω της συγκέντρωσης στο κέντρο της Αθήνας είναι η Βασ. Αμαλίας από το ύψος της Ξενοφώντος.


Στη σελίδα των «Αγανακτισμένων στο Σύνταγμα» στο Facebook, συνεχής είναι η ροή δημοσιεύσεων από νέους και νέες που δηλώνουν το «παρών» στις κινητοποιήσεις.


«Θα τα πούμε και σήμερα εκεί... απόψε θα πάρω και την κατσαρόλα μου και το μπρίκι μου... και τη σφυρίχτρα μου.... απόψε θα ακουστώ πιο δυνατά από χθες...και αύριο ακόμη πιο δυνατά... τώρα πια δεν είμαι μόνη μου να φωνάζω απ' το καναπέ μου... τώρα είμαστε χιλιάδες... είναι πολλά τα ντεσιμπέλ τώρα πια... και όποιος μπορεί ας κλείσει τα αυτιά του να μην ακούει... εγώ θα είμαι εκεί... και σήμερα εγώ... θα είμαι εκεί...» γράφει η Χ.Α.


«Εχτές έχασα την δουλειά μου 2η φορά μέσα σε 1,5 χρόνο. Η απογοήτευση και η απελπισία πλέον είναι καθημερινότητα για μένα... αλλά εγώ είμαι κάθε μέρα εκεί κύριοι κλέφτες!!! Μέχρι να αρχίσετε να σκιάζεστε και να αρχίσετε να ιδρώνετε!!! Δεν έχω τίποτα, δεν φοβάμαι τίποτα, είμαι ελεύθερος!!!» αναφέρει ο Α.Τ.


Και στρατιωτικοί στους «Αγανακτισμένους»
Στη συμμετοχή «εκατοντάδων Ελλήνων εν ενεργεία στρατιωτικών, όλων των βαθμών και κλάδων» στις εκδηλώσεις των «Αγανακτισμένων πολιτών» σε διάφορες πόλεις, αναφέρεται με ανακοίνωσή του ο Σύνδεσμος Υποστήριξης και Συνεργασίας Μελών Ενόπλων Δυνάμεων (ΣΥΣΜΕΔ).


«Με περίσσια αισθήματα αγανάκτησης και αδικίας, ένοιωσαν πρωτόγνωρα συναισθήματα όταν πλάι - πλάι και χέρι - χέρι με χιλιάδες Έλληνες πολίτες δήλωσαν ‘’παρών’’ σε μια άνιση μάχη που διεξάγεται στη χώρα μας το τελευταίο διάστημα, χωρίς να γνωρίζουν καν ποιες είναι οι πραγματικές εχθρικές και ποιες οι πραγματικές φίλιες δυνάμεις», αναφέρεται στην ανακοίνωση.


Ακόμα επισημαίνουν ότι μίλησαν με τους πολίτες, «άνοιξαν την καρδιά τους» και δήλωσαν «με κάθε δύναμη της ψυχής τους, με όλη την ένταση, τον πρέποντα τόνο και το ύφος της φωνής που αρμόζει στις περιστάσεις, ότι έχουν μνήμη, δεν ξεχνούν, κρίνουν και αποφασίζουν όπως χιλιάδες ανώνυμοι Έλληνες συμπολίτες τους».

Πανευρωπαϊκή δράση

Ανάλογα μηνύματα νέων, που εκφράζουν την αγωνία τους και ζητούν ένα καλύτερο μέλλον, αντικρίζει κανείς και στη σελίδα που έχει δημιουργηθεί για την «Ευρωπαϊκή Επανάσταση». Οι δημιουργοί της σελίδας, Έλληνες και Ισπανοί, καλούν όλους τους Ευρωπαίους σε μαζικές κινητοποιήσεις την Κυριακή, 29 Μαΐου, στις κεντρικές πλατείες των χωρών τους.


«Ζητάμε πραγματική Δημοκρατία τώρα. Δεν είμαστε εμπορεύματα στα χέρια πολιτικών και τραπεζιτών. Κατηγορούμε τις οικονομικές και πολιτικές δυνάμεις για την άσχημη κατάστασή μας και απαιτούμε την απαραίτητη αλλαγή πορείας» Λαοί της Ευρώπης ξυπνήστε. Ας φτιάξουμε μια καλύτερη ζωή, ας μιλήσουμε, ας συναντηθούμε, ας αλλάξουμε τα πάντα» αναφέρει η ανακοίνωση στη σελίδα.


Πηγή :  www.tanea.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου